HET OUDE CENTRUM: Verhalen verteld door Gery van Asten.
Op de laatste Witte Nog…? bijeenkomst op 19 april van het seizoen 2025 – 2026 vertelde de 90 jarige Gery van Asten zijn verhalen, herinneringen en anekdotes bij alle foto’s die op het grote scherm werden vertoond van het oude centrum van Leende.
Zoals wel vaker was Janus de Vocht weer de gespreksleider op deze ochtend en waren Toos en Frans weer de razende reporters die de opmerkingen, aanvullingen en vragen vanuit het publiek in de zaal direct als aanvulling op het verhaal van Gery konden doorvertellen.
Het werden weer twee sfeervolle uren waarin de mensen in de zaal hebben genoten en werden meegenomen in de nostalgie van hoe toentertijd het leven was in ons dorp.
Team Witte nog…? Leende.
Erik van Asten, Cintha Bax, Johan Bax, Toos van Lieshout, Frans van Mierlo, Janus de Vocht en Erik Willems.
